BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag, desember 05, 2007

Desember

Minus:



jeg kommer til å stryke på kirkehistorie eksamen...

Får bare halv lønn på jobben.....




Jeg skatter bare 8 prosent så halv skatt har ikke så utrolig mye å si..

Jeg har ikke tid til noe...



Er blitt hekta på O.C.


Pluss:




Julelys i mørket


Pepperkakehus

Jeg får julekalender når jeg kommer hjem..



Jesus ble født

Kjekt å kjøpe presanger



Kjekt å få presanger

Klementiner, Skumnisser, Lærumjulebrus,kakemenn, sirupsspekulasjer.....

Tre nøtter på askepott/Popelku

Karl Gott

julesanger

Bergen og familien



Vickie og Jon sitt bryllupp

Ferdig på skolen

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er også helt hekta på the Oc, vet du om det finnes en sesong 5!
- siden på alle nettsider står det bare masse forvirrende tull. :-)