BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag, januar 09, 2007

Seriøs???

Mitt nyttårsforsett var/er å bli mer seriøs...følge med i timene...faktisk komme til 1ste time og følge med...Holdt en dag...funnet ut at det er troslære som ødelegger alt...Greier ikke følge med..har ikke noe med Teigen som person og gjøre....knall han:) men ja...så jeg holdt en dag...sto tidlig opp i går dusjet og hadde en god og lang frokost..var knall...hadde egentlig vært litt deilig og fortsette sånn om jeg bare hadde kunnet...men men..fulgte med i alle timene og tok til og med notater..mer en det som sto på tavlen...faktisk...stolt av megselv...men i dag sprakk jeg etter frokost....orker ikke følge med...savner sengen min...fått nytt sengesett faktisk..var på ikea i går...var deilig å legge seg...:) men men...en annen ting som ødelegger denne seriøse ideen jeg fikk er at jeg ikke vil legge meg før 3am...en prinsippsak faktisk...men men...vil ikke være kjip samtidig...kan ikke bli for seriøs....men men...sånn er livet...dette ble vel bare rot...men sånn er livet...Har ryddet rommet så kom på besøk:) fått det ganske oki nå...og kjeder meg ofte så.... får vel følge opp forsettet mitt med å avslutte dette og komme meg tilbake til notatene....snakkes:)
Bilde: solnedgang over Awasasjøen:)

1 kommentarer:

Anonym sa...

solnedgang over awasa sjøen må være nokke av det vakraste et menneske kan oppleve, det va berre fantastisk. Fint bilde:) Tonje, tru du må begynne å legge d klokka 12.., ellers får du seriøse problemer... sånn du he fnisa i dag e nok et tegn på d... Å kjeda du d kan du henge meir med me, då kjeda du d i allefall ikkje;) Eller JO! Jaja, du må ha lykke til videre, he tru på at du kan få snudd trenden igjen. Du er god! Glad i d:)