BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mandag, februar 26, 2007

Sonja

Mitt forbilde denne uken, eller til jeg finner ett nytt et, må være Sonja!!..En så utrolig fantastisk herlig jente! Og det ville jeg bare fortelle verden;) hehe...(eller mine flittige lesere.he he) Jeg fikk ikke lov å si grunn nr 1, men uten om den er hun utrolig tøff, rå, snill, omsorgsfull og alt det der...setter kjempe pris på deg, gullet!...



S = Søt, snill, super, snål(tenk karmøysk;)), sinnsykt bra, smart osv.
O= Omsorgsfull, Oppriktig. Oppmerksom
N= Nett, Nusselig, Nydelig,
J= Juvel(vet det ikke er ett adjektiv,men fant ikk på noe annet i farten)
A= Anderledes, Attraktiv;)
Du finner bloggen hennes her : http://sonjaexposed.blogspot.com/
Verdt å ta turen innom;)
Kjempe glad i deg Sonja! Glad for at vi er venner...he he...Kan ikke tro du er singel..hehe...denne jenten er verdt å bli kjent med!!

8 kommentarer:

Sonja sa...

Hehe...føler meg utrolig beæret:) Litt av en oppmuntring!(...har akkurat hatt deleksamen i exphil. Teite spm, og enda verre svar...)

Bare så det er sagt, Tonje: det er mer uforståelig at du fortsatt er singel! Du er et funn! Kjempeglad i deg;)

christel sa...

Sonja..ja, du e ei knall kjekk og go jente... Lykkelig bli nok den mannen som får ekte dej:) Dåkke e begge to flotte og herlige jenter...ikkje nåkke ein finn kvar dga akkurat:)

Anonym sa...

christel: det er du som er et funn Søster...kjempe glad i deg... og takk by the way:)

Anonym sa...

J=jättekul.. svensk..

Anonym sa...

mariann: takk!!:) hva skulle jeg gjort uten deg:)

Mariann, sa...

e vett ikkje..

Malia sa...

Hei! så du driver med dette du også ja:) klem

Gro Renate sa...

Helt enig med deg Tonje, Sonja er ei super jente.. o jeg føler meg beæret over å få være venn med henne!!! og ikke for å nevne deg! kommer ikke over den kjempeflotte lappen du ga meg!!!! du er ei kjempejente!!!
gla i deg Tonje!!!