BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

søndag, november 25, 2007

Det var da jenten' var penest og drømmen min hette Else - og vi var kjærester, liksom. -Einar Skjæraasen

O glede stor nok en gang... Lykken har stått den kjekke bi for nå har Else og Frode funnet hverandre (og den kule gjengen ødelagt, for "Ingen kan hengi seg til to kjærligheter" (Andreas Capellanus)- Jeg er blitt femte hjul på vognen.) men men...Jeg er like lykkelig for det! Så fantastisk. Det er alltid så kjekt når ungdommen finner hverandre!he he som de vise gamle ville sagt.
Herman Wildenvey er en av mine favoritter og har skrevet dette flotte diktet som jeg nå vier til dere. enjoy!

Kjærligheten kommer som sendt fra Gud
Åpenlyst og i smug
Kommer og pynter hver blomst til brud
Med perler av sol og dug


Folk som er langt mindre sympatiske enn meg har kjærester. Idioter har kjærester. Jeg burde absolutt hatt en kjæreste. - Erlend Loe (og det har jeg ;))


GRATULERER!


FRODE


ELSE

3 kommentarer:

Tonje Margrethe sa...

wow! det var store bilder! hvordan skjedde det..je je

Anonym sa...

what what what what??? sååå kuuuuul!!!! gratulera fra meg!!!!!

Øystein Urkis sa...

yeah...likt erlend loe sin, føle den handla om mej:) hehe...