BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lørdag, april 05, 2008

Danny og Lauren

Ekte kjærlighet i form av dans ser sånn ut....det er helt fantastisk...

Danny og Lauren...de to jeg likte best, på "do you think you can dance", danser dansestilen jeg likte best ...næmlig moderne dans......Paret danset til en av mine ynglingssanger....Then you look at me av Celine Dion...og de viser hvordan kjærlighet er som dans.....I'm lovin' it!...da da da da dah...





Enjoy!

hvis du likte det du så....så:


og hvis du ikke fikk nok:


og hvis du fotsatt ikke er mettet:


ikke nå heller?


og kansje du liker hip hop bedre?


eller hva med disco?


Det er så utrolig mange fantstiske danser!
se selv på youtube!

5 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Gunhild Marie sa...

åh.. so you think you can dance...for eit herleg program! contemparary eller lyrisk jazz eller kva det heiter er min favorittsjanger og. saman med hip hop. begynte å grine av nummer 2...utruleg vakker.

Anonym sa...

Hey:D Du får lære deg å danse!!! hehe, e og du;P Tonje, e har skaffa me blogg! Jippi! Hehe, den er ikkje så oppdatert enda, men sjekk ut ranveigelise.blogspot.com! snakkes snart;D

Anonym sa...

og oppgaven går det bra med ser jeg..

Anonym sa...

GM: moderne er contemporary:) det er så utrolig fantstisk..gren av en og to...

RE: det må jeg...by the way...du vil ikke gå ut å danse en dag?? skal sjekke bloggen din jeg:) snakkes!! fotball på onsdag

Anonym: Nei