BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

søndag, mai 25, 2008

Vi så Askepott 3 i dag...den er herlig...:)



Den har en fin sang og:)



Også fant jeg et dikt jeg likte veldig godt:)

Drømmeprinsen - Sannhet eller urealistisk fantasi?

Finnes virkelig den såkalte drømmeprinsen?
Er det en der ute som passer perfekt for meg,
eller lever jeg og nesten alle andre jenter i en uvirkelig fantasiverden
der vi alle håper på å leve lykkelige i alle våre dager med den "rette"?
Fra vi er små jenter, blir vi innbilt at vi er prinsesser hele gjengen,
og at en eller annen dag skal drømmeprinsen komme ridene
på en skinnende hvit hest og erklære kjærligheten sin til oss.
Er det på tide at vi våkner opp? At vi begynner å innse at en slik prins ikke finnes?
At livet ikke er det eventyret vi tror det er?
Selv velger jeg å leve i håpet. Bare litt til.
Verden har ikke åpnet mine øyne enda.
Uansett hvor mange ganger feil prins har kommet,
og knust hjertet mitt,
tror jeg fremdeles at den rette prinsen kommer en dag.
Kanskje ikke ridende på en hvit hest, men likevel.
Jeg velger å leve i håpet.
Bare litt til..

Sarah

2 kommentarer:

Joakim sa...

haha, prinsen kommer. kanskje du møter på han en dag, så tenke du: Ja, maby baby. han e noe;)

Anonym sa...

he he he..godt du har troen joakim:)