BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

søndag, februar 24, 2008

The O.C.

Tok meg en tur til Bergen jeg etter eksamen. Håper det gikk bra, men når jeg får en følelse av at det går bra går det alltid dårlig, så tørr ikke håpe på noe. Spurte faktisk farfar( som er i himmelen) om han kunne si til Gud at Romerne 6 ikke hadde vært å forrakte.. vi fikk romerne 6 og jeg skrev 12 sider..så takk farfar;) je je..dette er i grunn det som har skjedd siden..

Jeg satt på toget i nesten 7 timer:
Så 8 episoder av the OC.. tror jeg hadde vært venner med de hvis de hadde vært virkelig og jeg hadde bodd der.. er seriøst helt hektet...etter en digg tid hjemme har jeg bare 8 episoder igjen av sesong 2..lei sak...så hvis noen har flere sesonger så er jeg klar!
Satt ved/ ovenfor en mann som var skikkelig ekkel.. sov med munnen åpen, snorket, siklet og lagde rare lyder..æsj..han var bare ekkel og en må i grunn ha vært der for å skjønne min avsky..ikke det at noen av dere skulle ønske det....for det skulle dere ikke..


MAMMA
dro til Israel. det var trist, men hun koser seg ..så det er bra..he he

Pappa er hjemme og det er konge

jeg har sikkert kranglet med lillebror hver dag opptil 5 ganger..begynner og bli sliten og å ikke ville bo hjemme nesteår...selv om han er en helt super gutt..

Farmor ble 81..bilde blir lagt ut når jeg kommer tilbake til oslo...

dro i salem etter besøket hennes på lørdag..det var kult..

var på kinesisk med familien i dag og fikk digg dessert...

blitt feit...Så nå blir nok Mats sur på torsdag..når han finner ut at jeg er blitt svakere og feitere..opplegget han lagde virket visst ikke helt..tror jeg må bytte time..

og nå kjeder jeg meg.... så det blir nok en ny runde med the O.C og mer sjokolade...Så jeg blir enda feitere..

kos dere på m1 mandag og tirsdag uten meg..vet jeg skal kose meg..he he...

og i dag savner jeg amerika....så hvis noen( helst en gutt) har planer om å bli rik og flytte til Orange County er jeg klar:) he he
kan godt være hushjelp eller no...
Funnet ut at det er det jeg vil i grunn (ikke hushjelpdelen, men hjemmeværende husmor høres bra ut)...flytte til Amerika..for der er det i grunn helt supert:) SantaMonica beach...noen som er med?? Fysioterapi i Cali..here i come..je je....håper alle har en strålene ferie...

vi snakkes....

p.s.: det er vår og Petter er løs...kos dere jenter;)

7 kommentarer:

Anonym sa...

heheh! og ikkje hvilken som helst petter... petter 3!!

Hanne sa...

Tonje-jeg er med til orange county nårtidsomhelst!!!
Jeg er minst like hekta som deg, å se OC er det eneste jeg har gjort i ferien. Nå har vi fagdidaktikk og du går ikke glipp av noe.
Og jeg gleder meg til du kommer så jeg har noen å prate OC med, det er det eneste jeg har lyst å prate om for tiden.

Gunhild Marie sa...

enig med deg om at hjemmeværende husmor høres bra ut :) hvertfall mens ungene er under skolealder.. savner deg! fjellhaug er IKKE like bra uten deg! kan vi ikke dra til amerika alle tre? JA!

Kathrine Løsnesløkken sa...

I dag regner det i Oslo. Jeg tenker på Bergen og på deg :-D

Anonym sa...

kathrine*: jupp..Petter 3!

Hanne: ja!! endelig noen andre enn men..vi tar oss en tur..men seth er min...du får ta ryan...he he
visste jeg ikke kom til å gå glipp av noe...je je snakkes søta!!

Gunhuld: KOnge! bli med du og..vi kan bo hos vennen min i La:)


kathrine: konge!!

Anonym sa...

Tonje! Hjemmeværende husmor er en typisk taktikk for å få en mann... Det kan du like lett skaffe deg ved å gå flere år på fjellhaug... Men LA hørtes digg ut! Men e vil heller bo i Etiopia! Men e kan jo komme på besøk til dokke jentene i LA!!! Jippi;)

Tonje Margrethe sa...

det kan du Ranveig...har i grunn prøvd fjellhaug...men gikk jo ikke helt etter planen:) så hjemmeværende husmor er kult:) men kom kom på besøk!