BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag, februar 08, 2008

Single Sonja

Sonja har fødselsdag!Lykke lig er jeg for at lystløgneren og smiskeren har blitt et år eldre og kanskje litt modnere. kunn 50 prosent av det hun sier er sant... Håper at du som 21 forteller minst 60% sannhet..je je..uansett...Sonja er en utrolig fantastisk jente som det er verd for dere gutter å se bedre etter på.

Sonja er en smiskende, lystløgner med et utrolig vakkert smil. det kan lyse opp alle de dårlige dagene dine. er det noe du ikke vil høre, eller vil høre, er Sonja der med en av løgnene sine (muligens) og går det dårlig i et fag kan hun helt sikkert smiske litt for deg. denne jenta er "bestevenn" med alle lærerne.Øynene hennes er som to diamanter. Du har ikke sett finere. Alt i alt er hun en nydelig jente med en utrolig vinnende personlighet. Du kjeder deg aldri med Sonja:) Et talent Sonja har er å vinne. Hun har enomt flaks (IKKE DYKTIGHET). Et tips til NLM er å sende henne til Las Vegas og spille inn gjelden. hent henne etter en helg og dere ligger på pluss i budskjettet. Men liker du ikke og tape er kanskje ikke sonja noe for deg (Men dere må ikke spille sammen). Så bare legg inn bud gutter. denne jenten er populær:)

Utlolig glad i deg Soñadór...Du er bare helt fantastisk og jeg er så utrolig takknemlig for at du er en del av mitt liv! TAKK!! Gleder meg til flere goda damer med deg vakkre vene. Du er toppen!

Bilde av skjønnheten:


GRATULERER MED DAGEN SØTA!

8 kommentarer:

Ingar T. Hauge sa...

Holder med deg i tanken på å sende Sonja til Las Vegas. Kanskje NLM kunne begynne å gå med overskudd igjen.

Sonja sa...

Takk for oppmerksomheten, Tonje! Jeg lurer på om du kanskje har forvekslet meg med noen andre når du skriver ord som "lystløgner" og "smisker" - jeg vet jo ikke en gang hva slike ord betyr!!! (Vet du?) Glad i deg også;)

Anonym sa...

"kunn 50 prosent av det hun sier er sant" Den va litt på kanten...æg ville heller sagt 75 prosent.

Johanne sa...

Haha Tonje, du får sagt d =)

Eg ville heller sagt 25% sant, 75% tull eg.. :P

Anonym sa...

nå syns jeg dere nesten var litt slem mot kjære sonja asså.. det er jo bare det hun sier i et klasserom som er sant... veldig lite utenom.. men hun er nå veldig koselig for det.. og hun har bare flaks ja.. dyktighet er bare tull...

Kathrine Løsnesløkken sa...

Japp, sonja er best :-)

Anonym sa...

Jeg skjønner ingenting!

Anonym sa...

Jeg kom over dette innlegget, og føler på en sterk trang til å fortelle verden at dette er helt ukjente sider ved den Sonja jeg kjenner! De beskyldningene som avdekkes på denne siden er helt bak mål.