BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lørdag, desember 09, 2006

5 dager...

Nå er det ikke lenge igjen...Kommer til å savne dere alle....men kommer til å få det kongekult og....så jeg både gleder å gruer meg...:) Praktisk arbeid: rydde i sangpermene i daglistuen...så lenge jeg gadd...fikk heldigvis hjelp av mariann...superduper jente:) hadde ikke klart meg uten:) skrelte poteter til hovedkontoret:) fikk is:) siste isen fra kjøkkenet før jul:).. Dro til byen og kjøpte presanger...ble halvferdig..tips..ikke kjøp bøker først..ihvertfall ikke tunge barnebibler...Er fadder for to tvillinger, Rakel og Maria..(bilde på rommet hvis noen vil se de herligste barna ever)..kjøpte de hver sin tunge barnebibel...Kan ikke skrive resten av det jeg kjøpte her i frykt for at den som får det leser det så...je je...Var fotballcup i gymsalen...var kjekt...Spilte elendig...værste jeg har spilt ever sikkert...har ikke god nok fysikk i forhold til de store gutta....ble mye knuffing og felling av oss jentene for å få ballen:p..hjalp ikke stort..vi var ikke så verst da..scorte et mål i de to første kampene..ble først 3-1 og så 7-1 og så 3-0...så ja...spilte jo og bare mot misjonshøgskole gutter..(med medbrakte venner).....flinke de...kanskje navnet på laget var grunnen til det?? Vordende Misjonær koner (V.M.k) med liten k for kvinnene er undertrykt mennene...så ja..humor:)...men kan missforstår som desperate..men men....Det er vi ikke..kult lag da....Kebbe, Hanne, Misje, Dagny Irene og meg..Alle villige til å rise ut, men og til å bli igjen;)he he..nei det hørtes ikke helt bra ut....men men..ingen av oss er despo og det er bare humor så...je je...var kjekt ihvertfall...gikk før jeg fikk vite hvem som vant...Solveig hadde en enormt bra andakt...og så ryddet jeg rommet og la meg...:)det var den dagen..bilder kommer senere hvis jeg gidder:) snakkes:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

heheh! vi var dødsgode.. bare litt mindre dødsgod enn de andre i vår pulje.. litt uheldig der. Men det var knall! Eg gler meg til neste kamp! Då stiller VMk(bra at du var fornøyd med valg av små og store bokstaver! hehe..) enda sterkere med enda bedre taktikk! FLYYY!! *kebbe*

Anonym sa...

D-E-S-P-O

Anonym sa...

Som sagt so ekje ej heilt fornøgd me dissa små å stor bokstavane!synst alle konne ha vore like store:) mn uannsett so stille vi på neste cup me!:D ..me ny taktikk, dn e ej m på Kebbe:P
D va jaffall konge:) *Hanne*

Anonym sa...

e kommer t å savne du au, tonje.. det ska vær sikkert! Du e konge!

Tonje Margrethe sa...

Kebbe: sant det:) FLYYYYY!! verdens beste taktikk..he he...Er med neste gang jeg...blir konge:)

Chris: bare humor:P

Hanne: k må være liten..sånn er det bare:)blir sweet...
Vi vinner hele driten med ny taktikk..

Mariann: awww...du å!!gleder meg til å se deg igjen etter tre uker uten deg...blir konge:)vedder på at jeg har savnet deg masse:)