BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mandag, desember 11, 2006

Biliard...


Hektisk dag egentilig....Tidlig opp..hadde søndagsskolen...Herlige barn...Måtte ta med Åsne..var koselig....folte meg som en mamma der vi gikk hånd i hånd nedover:)var superkoselig...vi lagde pappfat engler...ble kjempefine:) Benjamin er bare det herligste barnet jeg har møtt:) Min sønn skal definitivt hete Benjamin:) snakk om godt oppdratt barn:)...skulle på aksjon håp, men rakk det ikke....fulgte jo Åsne opp til Haugen igjen...så...men skulle ønske jeg kunne ha bidratt...men men.....
Så dro jeg ned igjen til byen etter å ha levert Åsne...kjøpe en ny jakke....liker ikke handle på søndager..prinnsippsak..men jeg var svak...redd de var utsolgt til mandag..:p..svake menneske.....men jakken er jo digg:)dro opp til haugen igjen...
Så var det julekonsert i Misjonshallen....knall...men jeg liker ikke oppmerkomhet eller være i fokus...så følte meg rimelig utilpass der jeg stod...og det syntes og...bare smilte og rødmet og ja...følte meg for stor til å ha glitter i håret og englekostyme...men men...overlevde det og:) Var flinke de som bidro...fikk søren meg gåsehud og tårer i øynene av Anna Birgitte....sykt...var kanskje bare veldig trøtt, men den jenten har søren meg fått en nådegave:)
så vasket jeg min del av rommet til Anne Torunn og chillet med Christel.....kvalitetstid oss søstre imellom:) Så så jeg Walk the line....var kjempekoselig...og deretter var det billiard i lange baner med Andy og Bjørnar...og chillet til kl 6....kongegutter..tiden går FORT når en har det kjekt:) gleder meg til mer chillings etter Etiopia...:) det var dagen...forsov meg i dag enda jeg skulle på jobb....flaut...men men....vi rakk timen..men jeg sto over 1ste time....er sykt trøtt men..har det svært bra likevel:) var en konge kvled...en av de beste:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tonje, du e sjuk!!!! Klokka 6? ok, d va mindre enn 3 tima til du skulle på skulen... Trur e må begynne å passe på d!! Få d i seng til riktig tid, osv. E ikkje lett å være ute i verden for første gang uten mamma!!! Neida;) konge at du he d bra. D fortjene du. Du e så bra, kjempe glad i d! Ja, du e et svakt menneske, shopping på søndag, forsøv se, kjem se ikkje i seng, osv... men du også sterk, snill, god og berre best! Stå på videre engelen min... du såg ikkje så verst ut, berre litt ukonfortabel.. men d e lov!
du va i grunn kjempe søt me glitter i håret.. kanskje du skal prøve d i Etiopia, då e du nok gift lenge før du kjem d derifra;)
Eller forresten, vi vil helst ha d heim igjen... dropp glitteret du!
snakkes:)

Andy sa...

Skjerp deg Tonje! Kl. 6? Off! heilt forferdeligt!

Forresten..du he aldri tenkt øve at "Misjonshallen" he internett adressen www.misjonssalen.com? Kanskje fordi www.misjonshallen.com va opptatt? Ikkje vett eg.

Whatever.. me ser

Tonje Margrethe sa...

Ranveig: he he ..du er så søt du:)vil ikke ha en som tar meg for gratis innpass til Norge men en som virkelig bryr seg...så jeg dropper nok det glitteret..men takk...du er en super jente...er så utrolig glad i deg!!

Andy:
heem..er det misjonssalen det heter?? oki...eller?? snålt..har jeg aldri tenkt på...er ikke sånn som Bjørnar som tenker av og til:P he he...var kanon kjekt...vi sees ja:)