BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag, desember 01, 2006

Ein ven:)

Ein som legg merke til
og bryr seg
er det alle treng
Ein som er så snill
har sitt særpreg
og har vener i fleng

Min ven
du er eit ljos for meg
når dagen er trist og grå
Då får eg lyst til å klemme deg
for hos deg er ingen for små

Du er ein eg kan stola på
kjenner meg litt mindre teit
Du støtta meg då alt var så
tungt og eg verkeleg sleit
Livet hadde ikkje vore det
same
utan deg, min ven.

Takk alle vennene mine..Setter veldig stor pris på dere og dere hvet hvem dere er:)heh..Dere er bare best!!:)Glad i dere:)

8 kommentarer:

Andy sa...

dårligt mæ kommentara her.. eg får ta ansvar og sei at me sette utruligt store pris på deg og tonje.

Tonje Margrethe sa...

he he..Takk Andy:)koselig:)

sicka sa...

Det var fint dikt.. du e go!:)

Tonje Margrethe sa...

sicka: takk babycakes!!

Mariann, sa...

har du skrevet det sjøl? Nesten like fint som diktet t me det.. du e go du kvinne:)

Anonym sa...

Lenge di update Tonje... Glede meg;)

Andy sa...

enig med chris

Tonje Margrethe sa...

Mariann: Nei, fant det bakpå et blad...ditt var finest ja;)..

Andy og Chris: :)