BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mandag, desember 11, 2006

Saturday night fever..

Lørdag...

Espen ( en kjernekar jeg digger) spiste kaker..og vaffler..så fotballkamp: liverpool - fullham....4 - 0...:) Han var i misjonshallen..og koste seg der:) spiste pizza på peppes...og chillet med mikke:)

tenker hans dag var bedre enn min så..:)eller nei..

Jeg sov lenge..digg..og så dro jeg til byen for å kjøpe julegaver:) Ble ferdig etter laaaaaaaaaang tid...Synes ikke det er så kjekt lenger...og kjedelig å kjøpe til jenter...konge å kjøpe til lillebror og pappa:) lett:)he he...jenter er så kompliserte...vanskelig å finne no...men men...var i byen helt til misjonshallen startet...litt dumt..for jeg klarte å prestere å sove under talen..kjipis..hørte den var bra:)heh...var nattverd og:) så var det litt kvalitetstid med Petter....Konge med venner som virkelig er der:) Takk Petter:) Setter pris på deg.....Så bar turen opp til Andy og Bjørnar og gjengen...Folka som var der var Andy, Bjørnar, Hanne, Gjermund, Karina, Kebbe, Chris og meg....pluss T (eller store Chris)...men han gikk etter en liten stund...Vi chillet og så "dagboken"...var konge...og gutta var ikke så altfor negative heller etterpå...tror kanskje de likte den litt:) he he..eller kanskje ikke??....men men....ble litt gitarspill og kos etterpå...fikk digg og "Ostepop"...konge det...klokken ble lett tre og var ikke i seng før 4 halv fem tiden..men men..superkveld:) konge folk....

4 kommentarer:

Benja sa...

Konge at ungen din skal hete Benjamin da! ;) hehe.. Vi er Benjaminer er godt oppdratt ja.. ;)

Tonje Margrethe sa...

he he konge benny:)Kult i Bergen??

Karoline sa...

handleturen var grei den da... litt drit at åhlens stengte akkurat når vi kom, menmen... skal spørre deg neste gang jeg må kjøpe til gutter ja.. syns det er sykt vanskelig...

Tonje Margrethe sa...

Karoline: digger å kjøpe til gutter:)= lett...he he...så bare spørr anytime:)var konge å chille med deg...du er så utrolig konge:)