BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag, desember 06, 2006

What's up??

Internett har vært nede en god stund nå...siden fredag faktisk....Og jeg er ikke så flink til å huske hva jeg har gjort på....men men...

Fredag: Heisen hadde bursdag.. 1.desember er jo konge....eehm...så husker jeg ikke mer..tror ikke jeg gjorde en dritt...de andre BIFerne sang i BIF koret men grunnet min tidlige avreise til Afrika kunne ikke jeg være med, drar jo før de fremfører...så je je..måtte plukke søppel og hjelpe på kjøkkkenet istedet...men kos det...:)he he ..fikk is....var på jobb og så chillet jeg resten av kvelden....tror jeg....ja...vi koste jo julen inn....var helt "desent"...ikke sånn konge akkurat..men kjekt det skjer noe...

Lørdag:Husker ikke jeg....Jobb....Var på posten..lagde hjemmelaget spagetti...konge....å lage mat er kos....var kjempegodt...var i misjonshallen på kvelden..var jo kjekt det...og så hadde M2 quiz....internt og skjønte ikke en dritt..men konge at det skjedde noe..og var jo morsomt..tapte...ble en masse biliard...bra musikk....konge at Andy og Bjørnar var der...for en gangs skyld.....satt til langt på natt å pratet om alt mulig.....var konge....mer husker jeg ikke...

Søndag: eehm...var på jobb....og hadde møte ute i Ås med Petter..he he..det var konge det!!...Herlig med ett anderledes møte....Sang solo og hadde andakt med Petter...Jeg hadde barnedelen mens han dramatiserte Jonas , med en ballong...he he-...Jonas sprakk...var kjempetidi...så hadde Petter (2) den voksne delen...var mass supre folk der...Sonja var med...sinnsykt helig jente altså...wow...gledespreder til tusen!! Konge å få være med å hjelpe på sånne steder....hadde det kjekt...kom tilbake tidsnok til søndagsmøtet...var knallbra...og deretter var jeg hos Mariann og de... Knallkjekt...tok en kjærlighetsquiz...he he...ble drømmedama:)..tihi...men det ble de fleste andre jentene som var der og....så..je je....Var en del folk der...Så det var konge...Knall kveld...

Mandag: Var i byen med Hanne....Kjøpte julegaver...fant bare en til broren min...han kommer til å bli kjempeglad...håper jeg...Var så trøtt at vi dro opp igjen nesten med en gang...så sånn var det...heeem....tror ikke jeg gjorde noe mer...var på jobbmøte...heem...det var vel det...tror jeg bare chillet.....men men...

Tirsdag: Vanligvis kan jeg sove til 5 på 10, men nei...ikke denne tirsdagen...måtte opp halv ni likevel for jeg skulle ta sprøyter...2 stk og var livredd (sprøyteskrekk), men må jo likevel så....våknet litt for sent...typisk meg..og måtte springe til trikken...typisk at jeg skal over veien og den kjører..heem...der kommer bussen...tar den til brugata og må springe til glassmagasinet der "sprøyteplassen" befinner seg...alt dette uten frokost...kunne allerede ense at dagen ble drit...men men...rakk det...men hadde ingen grunn til å springe...de er forsinket...typisk..måtte sitte der tre kvarter.....deretter greide jeg å prestere og flekse muskelen idet legen stakk meg...kjempevondt...men den andre sprøyten gjorde ikke like vondt......trikken kom idet jeg gikk ut av bygget og jeg sprang ned til glassmagasinstoppet og der var det ikke noe....stoppet var stengt og flyttet til forann bikbok..men jeg så jo ikke det...trikken kjørte forbi og jeg måtte springe etter den to stopp.....rakk den...måtte jo rekke allidretten jeg skulle ha for første gang...kjipt...men men...kom meg opp i tide...men greide å glemme tiden så jeg kom forsent for jeg måtte jo skifte før timen begynte....og timen var jo allerede bygynt da jeg oppdaget det....je je..var nå bare klassens time... gikk bra med allidretten faktisk...sa ihvertfall arne, men jeg må være mer bestemt og sjefete...ikke helt meg men....deretter var det middag....ekkel...så måtte jeg stå i zansibar....ikke snakk om at jeg fikk skiftet og dusjet før.....måtte jo og rekke gatemøtet jeg skulle vært på allerede....men der stod jeg..uten en eneste kunde ( ihvertfall nesten) hadde ti min å dusje på...trikken gikk om 15...greide det etter mye styr...og sprang ned i full fart...(hadde nok ikke trengt å dusje..tror effekten forsvant..he he)...der sto trikken...rødt lys og jeg kom meg over...trykket på knappen...men NEI....ikke snakk om at den åpnet seg...trikken stod der ett min til og så kjørte den...drit..der stod jeg..en time for sen til gatemøte...crappers...nok en gang kom bussen rett etterpå....kom til brugata og måtte springe for livet...rakk det ene møtet..sweet...kom i prat med en utenlandsk mann (ca 45år??)Var ikke så glad for det men tenkte:..skal ikke fordømme noen..og begynte på "reglen" min....har du hørt om de ti bud osv...konge om jeg hadde greid å frelse en siste dagen før jul...(eller være ett redskap for Gud..) men nei....etter å ha snakket med han en halv time ser han ekkelt på meg og sier" bra du tror på noe...men jeg kan ikke konsentrere meg...ser bare på deg..en vakker dame..ikke sant...du er veldig deilig...æsj tenkte jeg og ville gå, men slapp ikke unna..nei, mannen skulle først stjele en klem og kysse meg på kinnet....gi meg en klem til og se ekkelt på meg...ÆSJ!!...var kjekt etter det...kunne ikke bli verre, men var kos....var ute å spiste med evangeliseringsklassen...Hartvig spanderte..konge...kjempesnillt..thanks:)...fikk pizza buffet:)så var det hjem....bibelgruppen var utsatt...Zansibar til klokken kvart på ti eller no....noe drit..var så utrolig trøtt...alle så Greys...bare utroskap og drama..kjedelig så jeg gikk å la meg etter jeg var ferdig på jobb med Anne Torunn...knall bra jente:)..det var vel det...dagen begynte dit, men ble bedre så....husker ikke mer.... en dette var jo mye så....

Onsdag: planla turne i de første timene..tror det skal bli konge:) så var det vollyball og fotball i Kjelsås hallen..kjedelig...litt for seriøst...ikke så gøy liksom..men men...og så måtte jeg sykle...og det er noe drit når en ikke er gira på det...pluss at giren hang fast på sykkelen så jeg måtte sykle i så høyt gir oppover..men overlevde jo:)....resten av dagen har jeg vel bare spist....masse....så "forest gump"igjen. Knallbra film!! har sett den mange ganger før...men det hadde ikke Hanne...kunne nesten ikke tro det..en så fantastisk film..men men...hun likte den...det var jo konge...møte...bra, men var sykt trøtt...og så var det litt chilling i hallen...det var vel det....nå skal jeg snart legge meg...heem....blir deilig!!


Dette gikk jo bedre enn jeg trodde..konge:)he he
Verdens feiteste katt??..Heem...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du glømte blomen, Tonje, BLOMEN:P

Liv Iren og Håkon sa...

hei tonje!! Så du går på Fjellhaug altså?? ikke verst. Du går vel BM da tenker jeg.. Kjenner du Arnhild Tolo?? Du må hilse henne mye fra meg.. Jeg besøkte Fjellhaug en del i fjor siden jeg tidligere var sammen med en som gikk BSS. Kjempeplass synes jeg!!

Hilsen Liv Iren (your FOB og HLA venn)

Sonja sa...

Det er så morsomt å lese bloggen din, Tonje, du skriver nesten som du snakker;) Du er ei kjempejente!

Lurer på om han fyren du snakka med på gatemøtet var ateisten "min"? Synes jeg kjente ham litt igjen på beskrivelsen... Skjønner i tilfelle hvordan du må ha hatt det:P

Andreas sa...

Sonja, det var samme fyren ja.. :S

Det er ikke så kult når sånt skjer, men Gud er mektig.. Leit at dere opplever sånne mer "ekle" episoder.. :o

ellers var det kanonsaker å være på Rio med dere alle! Hartvig er snill!

A.

Andy sa...

oh man for et vm i langt innlegg.. jaja.. flott va det uansett. Takk for at eg blei nevnt, sette stor pris på det.

Koste meg over tirsdags-lesingå..

lev vel

-Andy-

Ingar T. Hauge sa...

Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang post...:-)

Tonje Margrethe sa...

Liv Iren: Jupp:)Konge her..Landet på BIF..kan du tenke deg??...he he...men overølever..lett:)Kjenner Arnhild ja:)Skal hilse:)Du må komme på besøk igjen...hadde vært konge...ble så glad for commentsen altså:)konge...

Sonja: du er toppen altså:)Hvis han var din...så får du han med glede...he he...neida skjønner hva du mener...sikkert han...æsj..

Andreas: Går helt fint...vant til det..uten å høres innbilsk ut...var superkos ja...Hartvig er knallkul:)og det er du å:)

Andy: konge...håper jeg tok gull...Tirsdag var litt av en dag..he he

Ingar: jupp...konge...:)