BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag, desember 12, 2006

Siste dag på Haugen før jul....



Ja, stemmer det folkens...jeg drar i morgen tidlig til mitt fødested, Bergen og videre derfra til Paradis:) Kommer til å bli litt drit å si hade til alle....er jo blitt glad i dere, men men...Gleder meg jo og til å se familyen og Jon:)...Drar til Etiopia tidlig torsdags morgen....Derfor feirer nr.11 (huset mitt) jul på onsdag:) blir kjempekos.....Kommer nok til å være kjempetrøtt i og med at jeg har glemt å sove så...men gleder meg....tilbake til der jeg slapp...jeg kommer til å savne dere alle og håper dere får en super jul.....virkelig....dere får tenke på meg i bønn og for all del..glem meg ei...(blidet: forglemmegei blomst)he he..kos dere masse her i Norge....Så snakkes vi...om tre uker...men også i dag og før jeg drar og bare å gi meg en lyd "julaften" (altså min julaften/onsdag)...blir bare kjempe glad jeg...alt er lov:)he he...Setter pris på dere alle og kommer tilbake til Oslo den 5te januar....konge hvis noen andre er her og vil chille....så ja GOD JUL og et velsingnet NYTT ÅR:) alle må kose seg maksimalt og huske på meg....Kos dere på julefesten og lykke til BIF med chapel..dere er flinke...bare stå på...blir kjempebra...og ja....Snakkes:) glad i dere alle....

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du begynne virkelig å få teken på å blogga Tonje. Like at du hive inn bilder så har så masse å sei for innlegget:o) konge. Du vil bli savna, men me ska rocka haugen uten deg og.. d e jo eksamen.

Mariann, sa...

e vil deg ei forglemme... :)

Ole Bjarne sa...

Go Jul!!!

Have fun go mad and have a blast doin it!

silje sa...

eg kjenner eg lurer på kossen du har hatt det, eg.

Lillian sa...

Hei Tonje!
Ej får sjå kva eg får til, men klassa mi skal ned på krussetreff i kragerø i slutten av april, så då tenkte vi at vi skulle ta turen innom fjellhaug, Big og gå ut senteret, for å besøke venner. Blir iallefall 1 bil som kommer tror jeg. Gull? Ja! :) Hehe.. Elles får vi bare holde ut med mld å msn.. Og du kan også lese bloggen min, gull;)

Anonym sa...

Digg blogg da;) hehe.. kult å ha blogg for tida, så no måtte nesten ej med få mej det:D Digg å ha en plass du kan skrive det du vil og føle for å skrive! Kult blogg du hadde! Håpe vi snakkes;) klem