BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag, november 17, 2006

5 kjendiser faktisk..he he

I går hadde vi turn i gymmen..jeg trodde det skulle bli helt pyton..men der var faktisk konge:)Koste meg masse...Kjenner faktisk at jeg har litt gangsperr i nakken...en masasje hadde vært godt...hvis noen føler seg kallet i dag, så er det bare å sette i gang..:)he he..Deretter var jeg ,med pappa:) Vi spiste på Rice Bowl...sinnsykt god mat!!! anbefales på det sterkeste...mmmm...spesiellt nr.34:) jeg bestillte thaisterk...kanskje litt i meste laget..men det var sinnsykt godt!!mmmm....deretter kjøpte han meg en sovepose...så hvis du som stjal mein leser dette så....ja...kos deg med den..du er tilgitt for lenge siden...men det var råttent gjort...kostet pappa masse penger...je je..du kan fortsatt levere den tilbake:) Så gikk vi på oslo s og tok en kaffelatte på BIT...kjempekoselig...han er så utrolig herlig pappaen min:) God kaffelatte...Værmannen på tvnorge..han med homofaktene og hun miss universe dama som er på brun og blid plakatene..var der sammen og kjøpte kaffe...og så så vi Svartdal...tror ihvertfall det er det han heter..han tv2 presten..og deretter så jeg Rune Larsen..som faktisk hilste på meg...eller han kjenner pappa litt så var nok mest han da...men men..og en nyhetsoppleser på nrk1 så jeg...he he...konge 5 kjendiser på under en halv time...traff på Narve, Eikli, HC og Hanne(som gikk her i fjor??)...ble med å så de spise etiopisk....var stappmett så jeg orket ikke...men så utrolig godt ut...så gikke jeg hjem og ble med Kirsti å spille piano...hun har en FANTASTISK...stemme og spiller så fint...sovnet på gulvet jeg...så gikk vi opp i sengen hennes og hørte musikk...herlig...det beste jeg vet er å ligge i sengen å høre musikk..snakk om å slappe av...sp kom Sylvia..en veninne hjemmefra på besøk...hadde nettopp vært på turne med viken, folkehøyskolen hun går på....koselig det..så gikk vi (Kirsti, Hanne,Dagny Irene, Sylvia og meg) til Christian og de for a hilse på Jeanette og Tonje...alltid kjekt å være der:) Geir Henning er flink å holde stemningen oppe sosialt...konge fyr...:) Var sykt trøtt, så var ikke mye selskap i meg...men men...Gøy var det...Fint på rommet til Geir Henning og Christian, by the way...dere hadde ryddet fint:) Så gikk jeg og la meg...og våknet for littsiden...er på jobb...så det var det...kongedag:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

weeyh! jeg så og svartdal igår! på oslo s :) fet.
er du på fjellhaug i langhelgen?

Tonje Margrethe sa...

Jess, det skal jeg:)
Konge...du da??

Anonym sa...

Romme vårt e allti så ryddig...

Anonym sa...

wow.. hadde dem rydda rommet? når jeg var der, så det ut som et bombenedslag... ikke vondt ment... :)