BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag, november 30, 2006

Oppvask...

Byttet til Blogger beta og det var en mistake...a.t går jo mye saktere og jeg finner ikke noen fordeler ved det....ikke det at jeg er så god på data da..men...Gårsdagen var fin den....våknet i et rart humør som varte hele dagen....var rett og slett litt sur...men men...sånn er livet...Orket ingenting..hadde kjøkkentjeneste....morsomt....var masse oppvask og ble en del søl på gulvet...kanskje pga Karina snudde muggen opp ned før hun var over vasken?? Hun greide og å prestere å gli i vannet på gulvet og fallt pladask...konge...alt gikk heldigvis bra...hun er viskelig en fantastisk morsom jente...lo så jeg gren...tihi...hadde saus utover hele meg når jeg var ferdig og stinket....Øystein var og med....flink han:) uhm...ja...var på jobb...brettet resten av tøyet...og gikk på møtet...kjekt det...mange bra sanger..kvelden var grei den..deilig bakverk (eller bare bollekake??):)..godt ihvertfall..husker ikke helt hva jeg gjorde..men men...chillet vel bare utover kvelden:)

2 kommentarer:

Andy sa...

bra

Anonym sa...

hei du:)
måtte bare inn å sjekke ut litt, se ka du driver m fortide....

eg e no fortsatt her borte i statene...;)storkoser meg, men lengter litt hjem av og til ja....

jaja...bra du har d kjekt der borte i storbyen:p...

så snakkes vi;)
masse klemmer fra Monica...den lille...