BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

søndag, november 05, 2006

Fått meg blogg:)

Da har også jeg fått meg blogg. Skjer jo lite her på Fjellhaug, så jeg må jo ha noe å fylle dagene med. Lei av å redigere bilder..Er syk i dag foresten..kjipt...men men...sånn er livet..Har nettopp sett "Hotel Rawanda"...Kjempebra film..Mange dype tanker som dukket opp...Skjønner ikke at verden kan være så forferdelig jeg...Filmen anbefales ihvertfall på det sterkeste. Jenter som lider av samme grine syndrom som meg: Husk vannfast maskara eller noe...Her blir det grining :p...Når vi er inne på gode filmer..vil jeg anbefalen "Mulholland Drive" på det sterkeste! Denne filmen må bare sees:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulera med din nye lille blogg side;).. eg trur nesten att eg og vil ha ei sånn her!:P.. jaja, men krya på dig lilla gumman.. eg skall på jobb snart.. men vi seeeeees /Sicka

Solveig sa...

grattis! Blog er så gøy :)

Anonym sa...

Gratulerer med blogg, ja :-). Blogg er bra, har jeg funnet ut og. Jeg skal lage en link til deg ;-)

Anonym sa...

Tonje!
Kanon me blogg.
Goe filmar du anbefale... Hotel Rwanda e legendarisk, og Mulholland drive e umistelig :o)
Go bedring Tonje.
Snakkes
Chris