BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mandag, november 13, 2006

"Hot Chick"

Tror jeg gjorde svært lite i går..egentlig..heem..Nok en gang lå jge hele dagen i Kirstis seng og hørte på guud musikk:) Deilig...og nok en gang så jeg på film..he he Vi så "Hot Chick"..Knall morsom..eller?? Litt rar og, men ikke så rar som de filmene M2 guttene har;) Spiste masse guud og...heem..annet??Sprang rundt i gangene som en fjortis og folkene på kjøkkenet i 5te må tro jeg er gal..ihvertfall nesten..he he..Og Nina spillte piano..Hun er så bra:)..Navnet Jesus så det klang i hele bygget...he he..Skjønner ikke at Eikli og Einar lukket døren....he he..Også var det quiz..Gruppen fikk 31 poeng..var ikke så verst det..Jeg kunne ikke svare på så mye..følte meg relativt dum, men kunne Damien Rice med Cannonball..he he..Herlig sang:)...Snakk om å redde grupppen:p Kvelden var ihvertfall super:)Burn...Sjåstad snakket om prostitusjon , mens Nina og jeg lo uten å følge med..Snakk om dårlig timing..Var vel fortjent..oops:p..he he..Konge at dere leser hva jeg har gjort på..he he.."dagboken" min..bare leave comments...:)Kommer ikke på noe annet å skrive så..Hvis du har noen ønsker er det lov å komme med de..heem.Jeg kommer ikke på noe spennende...but i guess this is me.... så det var vel det..Hadde en bra dag i går..je je Og Mariann sa at hun ofte glemte at jeg ikke gikk i M1..johoo..eller av og til da:p Ble litt glad:)
Det er glatt ute så gå forsiktig:) Og kle godt på dere..Gleder meg til Lunch..Noen har stjålet bananene mine..nedtur å våkne til.. Have a greate day:)

Nina: jeg er leij av og sitte å høre på dette greiene herlighet:)mandags måren me detta her allse eg dør av kjedsomhet konne me ikje hatt om någe kjekkt helle elle någe så intereserte ås i plassen for teologi greier så me ikje har brok for elle...eg savna at me konne begynnt å be for vekå elle synga ein sang!!!det va mitt synspunkt på detta her...ikje vett eg om det e rett men det e det eg føle og eg føle møkje løye akkurat i dessa tier:)takk for meg!!god dag alle sammen å eg e kjmpe gla i deg tonje du e heilt topp ka sko me gjort uten deg på denna skuel då hadde eg dø jaffal og mången andre!!ikje sant fjellhaug folk???gla i tonje e me:)

37 kommentarer:

Tonje Margrethe sa...

Takk Nina:) Glad i deg og..Fjellis hadde ikke vært det samme uten deg..Ög ditt konge humør..diggbart..you are gudd:)

Anonym sa...

Tippa d e Sicka som har fortært bananene. Ho e et beist...

Anonym sa...

Halliui! Det var en fin blogg du hadde! gøy det, å kunne lese litt om hva andre driver med.. Du virker som ei grei jente. :)
God Bless

Anonym sa...

Hot Chick e faktisk ein utrulig gøy film.

christel sa...

fjellhaug e fint som kan skaffe og sammle so monge flotte folk på en plass:) virkelig...dåkke e so utrulig good alle sammen...alle utfylle fjellhaug me sine egenskaper, og alle e so nødvendige! Tonje...du vakje fjortis åleine i går, ej he ltt av skylda ej mæ:) men det gjeng bra det... alle kan ikkje ver seriøse
det va et oppgjør rett og slett..hehe...
og Nina, jepp du e glimrande på piano...gleda mj t å høyre meir av spelinga di:) du e kjempe flott Nina!en ordntlig gledesspreder e du..!

Mariann, sa...

Tonje. Du e ein a gjengen!! :) Så sånn e det..

Anonym sa...

Ken e "gjengen" Mariann?
Kan eg ver me?

Andy sa...

Eg kom øve ett dikt te deg chriss som kanskje vil få deg på andre tanka i forhold te denne 'gjengen'.

Gjengen

I en kamerat flokk på fire,
som skjebnen førte sammen i sin lire.

De skulle lide…

Det startet med snop,
mye moro, fest og dop.

Samtaler som ingen kunne forstå seg på.
Men, kanskje på et høyere nivå?

En for en bukket de under,
i angst, rus og paranoia.

De måtte til slutt forstå
at livene ikke skulle leves så!

Andy sa...

Vil du verkele vær enn del av noge sånn?

Anonym sa...

D der dikte va d ein så skreiv om meg Andy...

Andy sa...

Du, tenning, bernt og egil kanskje?

Andy sa...

forresten: flott innlegg tonje.

Anonym sa...

Andy: Ja
Andy: Ja

Og alle var samde om at Tonjes blogg var kul...
Noge e i gjære Andy!

Andy sa...

kva er i gjære?

Anonym sa...

D e ny MSN her ANDY! Kossen har dagen din vore?

Andy sa...

joda.. forsåvidt greie den :D 4 tima på skulen.. måtte catcha opp i ett fag. Kom heim.. bibelgroups, og så kom Endre, som implisere fryd og gammen.

Deg sjøl?

Andy sa...

nå ska me snart kjøra igang svensk ringenes herre perodi (YouTube, ikkje rollespill) her.. bare kom ned ved behov

Anonym sa...

Fiksa internetten på skulen.
Vevmeisteren greide ikkje å fiksa, han bare konstaterte at her va noge gale, Eg derimot....
Sletta Cache-filene og aktiverte SSL2 filteret-... lett

Andy sa...

sinnsjukt sweet, Chriss!! og eg som allti he trudd at du ikkje va heilt sikker på kæ SSL2-filteret egentligt va.... ja, hehe, der fekk du sannelig vist meg!

Andy sa...

der æ forresten salg på beltespenner.com (butikk i Nydalen) denne vegå.. 25-50%. ska me ta turen og fornya osse?

Anonym sa...

JA

Tonje Margrethe sa...

Guddis dette gutter!! Kjekt med msn på min blogg:)Så får en høre litt om andres dag og:)Fortsett sånn!!

Andy sa...

går ut i frå du meine : anders dag, ikkje andres..i såfall så glømte du apostrofen itte anders'

Anonym sa...

No framtrer du som noko sjøvsentrert Sander! Du må nok inn på dine innstillingar eller verkty for å ordna på det gut!

Takk for lånet av blogg Tanya

Andy sa...

sjølvsentrert, seiar du? viss eg hadde vore sjølvsentrert, så hadde eg aldri sagt som så her:
Korleis går det med deg Tonje, narve, samuel, yngvegutt, christel, mariann, chris og generelt? Eg spør fordi eg bryr meg om dykk!

Anonym sa...

Spar meg!
Har du Jesus i hjarta?
Det er nestekjærleik min venn!
Gla i deg Sander!

Andy sa...

Jesus? I hjerta? Ska sei deg d chris, at eg he an i heile kroppen!
Så eg kan med rette sei at eg ikkje æ ramma av det me på Ålgård kalle for nestekjærleiks-svikt.

Andy sa...

jo, så må eg få legga te at eg æ glae i deg og chriss.. for what it's worth

Anonym sa...

Du altså...

Andy sa...

eg vett ;)

Anonym sa...

ganske sært å komme inn hit også bare kommer kommentarene på løpende bånd. Herlig. Tenk så glad Tonje blir når ho ser det! jippi ai ai!

God natt! :)

Anonym sa...

Kveldens mest populære blogg...
Konge!

Anonym sa...

Kveldens mest populære blogg...
Konge!

Mariann, sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Mariann, sa...

Christian: Du spurte om gjengen.. Gjengen består a kremen a misjonshøyskolefolk.. du vett vel åhvem dei e.. pluss diverse utvalgte bibelskolefolk, som f.eks tonje.. Du kan å få være me:)

Andy: E har det veldi ok. Takk som spør. Du å?

Anonym sa...

Du hendelse. Gå heller og les i Bibelen, alle saman.

Tonje Margrethe sa...

he he..takk mariann..søt du:)

Andy: Har det topp jeg:)du da??

Yngve: bra forslag, men de gjør meg glad ved å skrive:)Så konge hvis dette blir en trend:) og ja, hot chick ruler:)

Narve:he he stakkars sicka...

Samuel:Takk, konge at du la igjen beskjed..du er bra:)

Chris: du er allerede med..

Andy: vi er en dopfri gjeng..du kan få være med du å hvis du vil:)

Christel: Takk..glad i deg pus:) konge å hoppe ut av sikringsskapet med deg..tror peter ble litt redd jeg;p eller tror vi er gal..

Silje: jeg ble glad ja:)