BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag, november 08, 2006

Oppdrag misjon:)

I går gikk jeg til legen og tok 3 sprøyter!! Jeg har skikkelig sprøyteskrekk og skulle egentlig ta 5. Damen så jeg ble så dårlig og og valgte å "spare" halvparten til neste gang. Hadde vondt i armene etterpå. Men men, overlevde:) På vei hjem ble jeg nesten påkjørt av en gammel dame. Crazy! Hun kom i full fart nedover bakken til Rosenhoff. Jeg skulle bare over overgangen...jeg overlevde det og ;) Så var det gate evangelisering. Fikk ikke frelst noen, men er imponert over Andreas Ruud. Gutten evangeliserer til og med på etiopisk! Herlig:)Stå på Andreas! Så gikk meg og Nina en liten tur i butikker. Fant ingenting. Je je, så sparte jeg de pengene. Kveldsmøtet var topp. fikk mye og tenke på. Flettet "rastafletter" på Karoline...ha ha..Hun så ut som Betty Spagetty..Herlig:) Deretter var det hjem til spillekveld hos Petter. Kjempekjekt. Først så vi "Greys Anathomy"..begynner og gå lei...men likevel...så var det en runde med spillet "Oppdrag misjon". Vi forstod ikke reglene helt, så vi diktet vare egne...ble nesten helt likt "Settlers"...men kjekt var det. Misjonærparet Petter og Kirsti vant overlegent (Kanskje de burde reist ut sammen?he he) Hanne var Misjonær tante og spillte alene. Kom på andre plass. Drakk Petters brus etterhvert:p he he...Nilsi og meg var et lag. Gikk i vasken. Vi begynte med masse bibler og troskort... Etterhvert så det ut som troen våres fallt fra. Vi hadde bare mye mat og fikk sjangsekort som sa vi skulle rive menigheter og brenne kirker. Det verste var vel at vi gjorde det. Tror ikke Nilsi og jeg skal reise ut for å si det sånn. Vi endte med å jukse. Ikke stolt av det nei. "Ekteskapet" våres gikk i adunders. Endte opp på siste plass, men ganske nærme hanne. Vi glemte bare å flytte brikken vår....Godt det bare var et spill..he he....je je...Vant til å tape...Nilsi og jeg var noen resere på misjons spørsmålene etterpå. Det var konge:)...Husker ikke hvordan, men vi kom innpå hvor fælt det var med abort og Petter 2 kom. Vi jenter fikk med oss hvert vårt foster og et bilde av et abortert foster. Fælt at noen kan gjøre sånn. Praten gikk i ett og etterhvert ble klokken litt over 2. Det var en konge dag:)

6 kommentarer:

Mariann, sa...

dere altså... våkne heilt t 2???
I da tok e au sprøyte.... men det va bare ein, og den va igrunn ikke vond i det heile tatt... syns litt synd på deg, tonje...

Anonym sa...

Stakars Tonje som måtte ta sprøyte... Det er ikke bra :-(. Men du blir hvertfall ikke syk, da, hehe. Godt du ikke ble påkjørt og, forresten. Det er så vondt :-S.

Ingar T. Hauge sa...

Gratla med blogg. Oppdrag misjon er gøy...

Anonym sa...

Likte best denne setninga; "Så fikk vi jentene me oss vert vårt foster og et bilde av mange fostere" ... hehe..du e så søt:)

Tonje Margrethe sa...

he he Kirsti...off det kom vist litt feil ut:p he he..Vi fikk en bilde ting av et abortert forster..eller flere aborterte foster:Phe he

Tonje Margrethe sa...

Tenker en har sunket ganske lavt når en har jukset i et misjons spill:p he he