BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag, november 15, 2006

Idrettskade;)

Det er onsdagsmorgen og 1ste time, altså BLOGG tid:) Ja, gårsdagen var konge den...Spilte ishockey i gymmen..var sweet...Følte meg ganske tøff der jeg kræsjet med Frode i full fart..he he fikk kjempevomdt i rompen...he he...Typsisk meg at å få en pingle idrettskade..noen vrikker ankelen og brekker ting..jeg forslår rompen..kjipis..skal vel være glad til..blir jo lett frisk igjen:)....Får nok litt vondt under spinningen i dag..je je..Har fortsatt litt problemer med å sitte;) he he..Spiste Shish kebab med Ranveig...Var kjempe kjekt..Hun er så herlig:) Sier det igjen selv om jeg har sagt det før:) heem...Var på bibelgruppe...koselig...selv om jeg føler det er jeg som tyter i ett sett..off...kjekt er det ihvertfall:) Masse bra folk og gode meninger....



Så så jeg Greys anatomy...eller halve...synes det er blitt litt kjipt..men men... Var da noe å gjøre..Satt inn bilde fordi jeg kan..Lærte det i går:)

.Fikk en kjempe søt melding av Nina:) "Venner er som puslespill biter. Hvis en forsvinner kan den alldri erstattes, og puslespillet vil aldri bli det samme igjen! Du er en puslespillbit i mitt puslespill!!" Ble så glad..Og dere er alle puslespillbiter i mitt spill...selv om noen er mer sentrale er alle umisstelige og verdifulle....Glad i dere:)


Kommer ikke på noe mer jeg:) Var en knall bra dag egentlig:)






deretter

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tonje, du er best, både med og uten BLÅ bakende;)
Må vel nesten gratulere... e ikkje alle som kan skryte av at sin første idrettskade er en blå og forslått rompeball:)
Takk for i går forresten. Konge å ete shish kebab med deg. Du er som sagt best. Konge at du går på fjellhaug, slike jenter det vil gamle Norge ha... Glede meg til resten av året.

PS, en vits: En svenske hadde skadet beinet og fikk beskjed av legen om å unngå trapper. To uker senere var svensken hos legen igjen som sa:
- Beinet ditt er mye bedre, nå kan du bruke trappene igjen.
- Flott, sa svensken. For det har vært svært tungt å klatre i den takrenna hver kveld!

Ps: den va ikkje til Axel;)

Tonje Margrethe sa...

Takk Ranveig!!LOVE YOU!!Gleder meg jeg og..takk for at du er her og hører på meg...betyr mye for meg altså:)