BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

søndag, november 19, 2006

Shopping:)

Fredag sov jeg lenge og vel...var konge...deretter dro jeg til byen og shoppet med Sylvia,Dagny Irene, Kirsti og Hanne...DIT kjørte , men vi fant ingen plass og parkere..endte opp med å kjøre rundt hele Oslo...Kom oss nå frem tilslutt:) Så handlet vi litt...kjekt det...fikk meg to nye gensere:) Senere på kvelden var vi (Sylvia, Hanne og meg) til Petter..Var kjempe kjekt:)...vi lagde vaffelrøre som vi aldri stekte og vi hadde brownies og is..mmmm...knallis!! Skulle spille oppdrag misjon, men Nilsi sviktet meg..he he neida..vi bare glemte det ut..men kjekt å bare koble av og prate om alt mulig...konge det..Petter kan virkelig bli galen på kuer;) he he ...Knall kjekt var det ihvertfall:)Så gikk turen hjemmover til Fjellis, der jeg traff på Mariann....Hun er virkelig god på piano...Vi spilte å sang en stund og ja....kjempekoselig:)det var vel dagen:)

3 kommentarer:

Andy sa...

så flott

Mariann, sa...

virkelig god på piano.. nå blei e gla!! god du. Og du synger som en engel! Seriøst altså!!! e heilt imponert e..og du går liksom bif.. :)

Tonje Margrethe sa...

Andy: he he konge comment..he he

Mariann: Takk:)er ikke enig selv men....og jeg mente det jeg sa altså..var knallgøy!!