BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mandag, november 27, 2006

Hellbillies:)

Først på dagen var jeg seff julemesse:) Kom til barnetrekningen..visste ikke at det var det..visste heller ikke at hvert lodd kostet kun kr 5... weard..koster 20 i Bergen:p..men men...ble tretten lodd....og en kunne vinne på alle fargene...jeg vant bare en julekalender...har ikke akkuratt flaks...kjøpte mange lodd de andre gangene og...men jeg vinner nesten aldri noe så...dritkjipt...Mamma er kommet hjem fra Israel...Konge!! Herlig å få snakket med henne igjen....en gang på 6 uker er lite...:p..je je..Hater når folk snakker på trikken , men følte jeg at jeg hadde en grunn:) heem....



Deretter tok Dagny Irene og jeg den helt ut:p Ja, det vil si boots, store beltespenner, cowboyhatter, rutete/stripete skjorte og jeans...Var vel ikke så langt fra Dagny Irenes virkelige stil...men de som kjenner meg vet at det ikke var meg...men det var kult for en dag..:)For all del:) Litt kjipt at da vi kom til konserten var vi de eneste som hadde kledd oss slik:p snakker vi oppmerksomhet? jupp...fikk nok mange rare blikk...men jeg tar meg ikke så sinnsykt høytidelig heller så det var oki:)Vi måtte odd igjen på Haugen etter legg..Ble litt stolt når jeg skulle vise det og mannen sa bare gå...spurte ikke engang...he he...han spurte noen av de andre:) konge..he he



Konserten var forsåvidt oki...glad i Hellbilles, men mange hellbillies suportere suger...ble jo helt skvist...Så jeg sa ifra jeg...folk klikket...spesielt en jente som slo til meg.., men hun bommet da...så jeg lo..men da klikket hun...Ove gikk i mellom oss så da ble den ingen chickfight, men men...glad for det:) Ove var flink å passe på meg:) he he Så folk rundt meg likte meg ikke akkurat..Og sykt mange gutter som bare tok seg tilrette..tror jeg så litt billig ut i cowgirl outfittet...ekle gutter:p....pga at folk var så teite var det ikke så kult på konserten..men men..en opplevelse...

Dagny Irene, Mikke og jeg gikk for å hente vann...plutselig ble de borte og der sto jeg viggo venneløs..Sangen "det finast eg veit" ble spilt og alle parene holdt sammen...to 50åringer "fant meg" Prøvde å ignorere de , men nei...det sleipeste skjekketrikset ble sagt...Du er virkelig den fineste vi vet og vi har levd lenge...kommer du fra Ål i Hallingdal?? ser det på måten du danser...sykt sjarmerende bla bla bla...han ene het Rune og husker ikke hva han andre het...De var gifte begge to....De likte ikke Hellbillies før , men etter de så meg likte de det:p ..he he...Jeg går ikke på sånne billige skjekketriks, men koselig var det jo :)
Konserten var vel ferdig kl halv ett...

Kom tilbake og bare Chillet på Fjellis...hadde en bra kveld:)

9 kommentarer:

Anonym sa...

jeg har og vært på hellbillies konsert! Hva skal jeg si. Jeg tror jeg forblir taus.

:)

Du, var det varme på den doen deres i skogen??

klems :) gleder meg til å komme "hjem" igjen!

Andy sa...

off. kan me snakka om noge aent enn hellbillies?
:p <-- min første smiley i blogg-sammenheng

Tonje Margrethe sa...

Solveig: Ja det var det!!veldig varmt...innedo:p konge at du liker Hellbillies...bra konsert??

blir konge å se deg igjen...


andy: he he...du kan snakke om hva du vil....og fint at jeg fikk din føstebloggsmiley:p

Andy sa...

Kæ mæ bruttonasjonalprodukt? Kan du laga ett innlegg om d, sånn at me kan diskutera det på comments ittepå?

Tonje Margrethe sa...

oki:)

Andy sa...

herligt!! men du æ klar øve at alle som ser BNP-innlegge, men ikkje lese desse kommentarane, vil syns at du æ ytterst spesiell?

Andy sa...

herligt!! men du æ klar øve at alle som ser BNP-innlegge, men ikkje lese desse kommentarane, vil syns at du æ ytterst spesiell?

Tonje Margrethe sa...

Positivt eller negativt spesiell???

Tonje Margrethe sa...

p.s. he he:P glemte å skrive det