BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag, november 29, 2006

Pyntet til jul:)

Nok en mandag er forbi...kjipeste dagen i uken...en har liksom en hel "skole" uke forann seg....Og jeg er trøtt...men men.....Jeg stakk til byen...Skulle handle julegaver og noe til meg selv....fant ingenting...Derimot glemte jeg at jeg ikke kunne dra til byen for jeg hadde oppvasken.....pinlig å glemme den....men men....Chris klippet seg...det ble veldig fint:)Grattis med ny klipp Cristian...Stoppet på jysk på vei opp...kjøpte sånne bokser til å ha under sengen..og litt julestæsj.....pyntet til jul..vet det er tidlig, men jeg drar til Etiopia den 13de så jeg trengte to uker jul....er liksom ikke det samme med en palme med lys....Fikk ihvertfall julestemningen:)....ryddet og vasket sykt mye klær...var så fullt at skittentøyskurven ble ødelagt...pinlig...skal forbedre meg...blir vist bare latere og latere...bilder kommer senere...må få brettet tøyet først:)...hadde en oki dag.....var trøtt og husker ikke mye av den....men men....det var det...

0 kommentarer: