BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

søndag, november 19, 2006

"Rå" kransekake:p

Begynte Lørdagen med en konge film hos Christel og de:) Zoolander heter den...helt topp!!! Her er en link til noen gullkorn...http://http://www.imdb.com/title/tt0196229/quotesFilmen anbefales virkelig på det sterkeste..Holdt på å le meg ihjel...Deretter var det møte i misjonshallen...Litt treg tale...men den var oki....Bra sanger ihvertfall...Sylvia fikk besøk av noen kompiser fra viken...som jeg ikke husker navnet på...oops..Vi gikk å spiste kebab med de på Bislett ...liker biten sin bedre:)Så var vi på 10 på 12..selv om vi ikke gikk her i fjor:p andakten begynte ikke før 5 over 12...så nå vet dere det..vi stakk opp til Ingvald for Chris hadde vunnet en kransekake...som viste seg å være for lite stekt...men god var den:) Så gikk vi ned å sang igjen....Hanne, Mariann,Sylvia, Kirsti, Ranveig og meg tror jeg det var...knallgøy...elsker å synge...tallentfulle lerker alle sammen...imponert av dere jeg jenter...wow...og så flinke på piano...var en topp dag ihvertfall:)

11 kommentarer:

Anonym sa...

HEY!
Vett ikkje om eg lige at du klage på kransekakå mi...

Mariann, sa...

såså christian... det va vel ikkje du som hadde bakt an.. så det va heller ikkje din feil.. sånt skjer..

Tonje.. Zoolander e konge!!! og ja(!) det e faktisk ulovli å se den filmen uten at e e der!! så vett alle det.

christel sa...

zoolander va so konge at ej søvna:) hehe, det va kjempe kosla tonje når du kom og la deg med meg;) Du e berre go du tupp:)Og du e betre enn du ana, og mykje betre enn ej klarte..hmh.. eller ikkje klarte, å få fram i dag.. Men du kjenne mj og veit at ej ekje den beste på å ordlegge meg, hvertfall når det gjeld sånne viktige ting..Hmh..he en følelse av at ej kjøm t å få litt refs for det der;) gla i dj uansett kor utrula dumt ting frå munnen min blir av og til:)

Anonym sa...

eg DIGGER Zoolander!!! HAHA!
"oh, it's Hansel... He's so hot right now..!"

Andy sa...

Zoolander... whatever..

Chris: ingen mæ respekt for segsjøl kan sei at den kakå va litt digg enngong.. send mail te Betania Lørenskog og klag:
betania@lørenskog.no

Mariann, sa...

silje: e digger deg.. for å digge Zoolander.

Pandy: du vett ikkje å du har gått glipp a!

Tonje Margrethe sa...

Chris: sorry..he he..

Mariann: skal ikke det..når blir det "the notebook" party??gleder meg til å se den...

Christel: Skjønner ikke at du kunne sovne...he he, men det var gudd å krype inni hos deg:)Gjør ikke noe at du sier litt rare ting noenganger...glad i deg fordi om og du spriter opp hverdagen min:)

Silje: enig med mariann...du er digg...og ikke bare fordi du liker filmen:)

Andy: Du aner ikke hva du har gått glipp av..tror du skal se den engang til med meg og Mariann..:)

Mariann, sa...

E lover deg andy.. at om du ser zoolander me me og tonje, då vi du bare digge den du au!!! sånn e det bare!! Selv om det ikkje heilt skjedde på lørda.. hmmm.. uansett

Mariann, sa...

oi.. ein melding t.. Tonje... du og e.. og andre kjekke folk som vil kanskje... notebook-fest hos me på fredag? passer det... ein gang på kvelden..

Tonje Margrethe sa...

det er topp Mariann!! alle må komme...blir bra:) og andy...vil du se filmen med meg og Mariann en gang??hadde vært konge:)

Andy sa...

seff