BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag, november 28, 2006

Middagsbesøk

Forsov meg til trikken og kom forsent til søndagsmøtet..Jeg hadde søndagsskolen så det var litt dumt..Vi lagde lilla adventsstjerner til å ha i blomsterpotter....var fine...fikk glitterlim overalt, men men....søte barn:) Kirsti glemte mobilen sin så vi måtte ned igjen til byen etter vi var kommet til Carl Berner...tok oss litt tid...fikk ikke hjulpet Dagny Irene eller Hanne, så mye med middagen...men vi pyntet og lagde salat...Det ble servert Hjemmelaget pizza og brownies med is og digg:) deilig..Gjestene var Andy, Bjørnar, Rune og Gjermund...Kjempekoselig å ha de på besøk...:)Vi spilte litt viråtten og så snakket vi en del...Gjermund viste og noen Mr. Bean klipp...he he var morsomt...Det er en gjeng med utrolig bra gutter...Takk for at dere kom:)

Etter det var det møte og så stakk vi opp til Lof...koselig det..kjekt å se gutta spille...skjønnte ikke hvordan de kom frem til hvilket kort de hadde i pannen...Kenneth var definitivt mest engasjert i bondebridge...eller hva det nå heter....he he...var konge å se på:) En bra gjeng gutter det og...Hanne var og med en stund ..men gikk etterhvert..var koselig det...men var så sykt trøtt at jeg sovnet med en gang jeg gikk ned...var en bra dag:)


Bilder fra besøket:
















Hanne vasker opp:)



















Meg...... Dagny Irene tar ost på Pizzaen..






















Kirsti dekker bordet...

















Koselig:)

3 kommentarer:

Tonje Margrethe sa...

bildene har flyttet seg og kommentarene og...gidder ikke fikse det så....var en kjekk dag:)

Andy sa...

Sinnsykt bra kveld. Sinnsykt bra middag, sinnsykt bra dessert, sinnsykt goe stemning,og et forsåvidt bra blogginnlegg. Dokke æ enn herlige gjeng.

Om det kan stemma at eg ignorerte deg og ei te noge heilt sinnsykt på vei opp te skulen i dag?

Lev vel

-Andy-

Tonje Margrethe sa...

he he...ikke vet jeg..var det meningen?? jeg så deg ihvertfall ikke...kan godt være....he he