BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag, november 21, 2006

Jeg minner vist om en full, mannlig svenske...:p

Bra dag, litt kjedelig, men bra:) Sto opp til lunch..Deilig:)..eehm..så chillet jeg med Mariann, Ranveig og Christel på rommet mitt...var konge:) Christel var vist litt uheldig med det hun sa:p he he..Christel:"Tonje, du er prikk lik en full mannlig svenske…han var ikke full hele tiden…(hun ror)….han var klengente…oi..off…han var ikke så klengete som du er…( roingen går ikke så bra, hun fortsetter å ro) han satt nære og var ekkel..he he..(hun ror mer)…hadde skadet seg og ville ikke gå…han ville jeg skulle redde han… Tonje:"hvordan så han ut da??" Christel:"han var høy og jaffal svensk som sa mye rart..off, Jeg vil helst fortrenge det møte….Mariann:"høres ut som han skjekket henne opp" ….Tonje:"føler meg beæret"…Christel:"en vesenlig forskjell tonje"…Mariann: at hun er jente og han guttt?"..Christel:"NEI!!...he heoff Mariann hjelp meg…jeg ønsker å ha deg som en klegg på meg..han et lite skadedyr jeg ville slå til der og da…det var ulikheten....likheten var alt det andre…(ror)….du er søt tonje..oi oi oi…he he
En dag i himmelen kommer du til å skjønne det jeg ,mente..jeg ønsker deg ikke dø…ikke enda..he he..ikkke i det hele tatt tonje…tutch me tutch me i wanna feel your body"he he..det var dagens:p Gjør ikke noe at du ikke er flink til å ro Christel...Glad i deg forde...Vi kan alle være uheldige...he he... deretter spiste jeg masse snop oppe hos Kirsti..mmmm... Mariann og Kirsti spillte piano og sang ..var konge det og..utrolig gøy å synge, men også å høre på..Hanne , Jan Egil, Vidar, Katrine, Christel og sikkert flere var der...husker ikke...Sang fint alle sammen..de som sang ihvertfall..var kos:) Gikk etterhvert opp og lagde meg middag og så ferdig Elisabethtown...helt oki film...trodde den skulle være bedre...så litt skuffende..men hadde god moral da:)...og så ble jeg med Ranveig på shopping, på et senter langt uti gokk...husker ikke hva det heter..heem...ihvertfall..jeg tok t-banen for første gang...var konge..he he..kjøpte meg mye fint:) skulle egentlig kjøpe julegaver, men fant ingen..heem..så var jeg litt rundom...ingenting skjedde så jeg gikk på Kirstis rom og sov...spiste is, godis og chips...og det var det...skjedde ikke noe mer...skjer egentlig veldig lite her på Haugen...Finne på noe hele gjengen en dag??Forslag tas imot med takk..:)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Emh..søtt innlegg Tonje..Men vrir ikkje du litt på sannheten no?? Legg på litt her og der???:)

Gla i dj vennen:) Du e best...
Christel

Tonje Margrethe sa...

ha ha..nei Christel..he he..det vet du..Matiann er mitt vitne:)jeg skrev jo ned det du sa mens du sa det..det er ordrett:pmen du er gudd forde:)

Mariann, sa...

stemmer det... e e levende vitne.. og e trodde skulle le me i hjel!!! :)

christel sa...

Tonje... du skreiv ned delvis av det ej sa, og ikkje ordrett nei:) Så "gløymte" du visst å tilføye en del vesentlige ting som kunne gjort at det ikkje haurtest fullt so drastisk ut;)

Hmh..Tonje...Ej må førklare mj skriftelig trur ej, når ej ikkje e so flink å ordlegge meg munntlig:)
Ok..Tonje, av og til, so he du et ansiktsuttrykk som kan minne meg om han svensken eg traff på i sommar...Og ditta kan komme feil ut, men det bli ikkje verre enn det som du he skrevet uansett:) Akkurat no prøva ej berre å rette opp litt av det inntrykket som muligens kom feil fram i innlegget ditt, hehe:) Og det å ligne litt på han svensken, det va absolutt ikkje negativt meint,et komplemang faktisk.. Og det at han va full, betyr ikkje at du ser ut som en fyllik, tvert imot. Du e det skjønnaste mine auge ser på for tida:) Hmh..og dessuten, det e forskjell på en fyllik som klenge og søte deg Tonje:) Du klenge ikkje du..Det kallast å kose, og ej vil sei det e gjensidig kosing:) Folk burde rett og slett kose meir, følge vårt eksempel...Ikkje ver so inneslutta!!!

Ditta blei en long kommentar..Men ej håpa ej fekk retta opp litt av det som hørtes litt for galt ut på innlegget ditt...Håpa ikkje du blei fornerma og føle at ej kritisera skriftet ditt..Personlig følte ej for å sette meg i et litt betre lys;) hehe....Digga deg Tonje... Du e en stor skatt i mitt liv!! Litt klisje her, men sann og ærlig klisje vertfall::):):)!!!

Tonje Margrethe sa...

Mariann: takk:)

Christel: du er bare så herlig...bare tuller med deg...ikke vær redd...svenske fyllikker er ikke så værst..he he...men søtt at du prøver å ordne opp:)

Tonje Margrethe sa...

Mariann: takk:)

Christel: du er bare så herlig...bare tuller med deg...ikke vær redd...svenske fyllikker er ikke så værst..he he...men søtt at du prøver å ordne opp:)