BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag, november 29, 2006

Ishocky...

Tirsdag....en relativt stille dag...hadde ishocky i gymmen...nok en gang gikk jeg på en smell.....rett på rompen; område haleben...vondt...men alt for laget...er sykt imponert av laget mitt...alle var sykt flinke og ga alt ...konge lag:) Og i dag er jeg bare øm i rompen så gårsdagens smerte er forbi:) sweet...var noe drit til middag...spiste Gulasj: regnes som nasjonalrett i Ungarn...Var noe drit....Navnet høres ut som en fangeleir i Russland...Og maten så ut som det de serverte der...Retten var en nedtur rett og slett...men men...var ihvertfall varm...he he..bretter litt tøy....Bibelgruppe...var koselig det...lærte ikke noe jeg ikke visste men det var kjekt...å bli mint på/minne seg på at en må BE...og legge livet sitt i Guds hender...viktig..Så var det Greys Anathomy hos Christel...kjempekoselig...dritt serie....Har virkelig tapt seg....likevel ser jeg på...heem...så var det kebab....kl halv 1...ble så sykt kvalm...og weird...sykt overtrøtt...men men...lo hele veien hjem...var en bra dag:)

3 kommentarer:

christel sa...

HAHA Tonje..Det va en konge kveld med masse liv og røre..Ej ensa litt rare blikk frå folk som kom forbi, kankje skjønne koffør;) Og kebaben smakte skikkelig bad. Minn mej på at ej aldrg i mitt liv skal kjøpe en einaste kebab igjen! Trur ikkje ej e skapt for den slags..Men ej spis det meste anna da:)

Håpa du får en fin dag Tonje! Ej skal på misjonsførening i kveld, ser dj kanskje ikkje før i mrgå! Gla i dj Tonjemor;)

Mariann, sa...

Lurer på å dei hadde i den kebaben.. dere blei jo heilt kørka begge to..

Tonje Margrethe sa...

Mariann:jeg og lurer...ble jo helt crazy...

Christel: Glad i deg og...jeg vil heller aaldri ha kebab igjen...hold på å spy...så blikkene jeg og...glad i deg og vennen!!!