BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag, november 14, 2006

Dra ut tampongen;)

Gårsdagen er forbi, morgendagen aner jeg ingenting om og i dag skriver jeg om i går..Var vel mest på jobb...Var med Anne Torunn ( Fantastisk bra jente!! verd å bli kjent med) på ULOBA møte..Der skulle hun ta kurs i å bli en god arbeidsleder..Jeg derimot satt på gangen med en crazy assistent..Var super pinlig...Hun snakket bare om sex og alkohol og sånn og alt som hun hadde vært med på i sin ungdom...blæææ..he he..plutselig poppet det ut "åååhh!!..orker ikke være alene på julaften mer.. Håper jeg er heldig å får meg noe i kveld..som du vet forlenger jo sex livet.." og deretter " uff, da lever nok ikke jeg så lenge du, får begynne å gjøre noe med det he he men du er vel ganske så drevet på sånn du;)" mens hun slo til meg i armen..flaut...viste ikke hva jeg skulle si...trodde det var latter som forlenget livet jeg...men men..er ikke så drevet i sånne sammenhenger..men tenkte at jeg skulle evangelisere litt for henne og kom med " altså, jeg er imot sex før ektaskapet jeg, mener det er en hellig ting..i bibelen står..." og da kom jeg ikke lenger for damen klikket og kalte meg mye rart jeg ikke husker og jeg skulle jammen ikke få fortelle henne hvordan hun skulle leve...fytti så fordømmende jeg var..pinlig..ble helt satt ut jeg...derfor la jeg meg ned og sov resten av oppholdet...var en annen dame der som sa at katten henne hadde sagt mamma til henne..spezt...je je..var spennesde det:p..men superkjedelig og jeg spiuste så utrolig mye digg at jeg ble helt kvalm..men det er nå så..Kom hjem til brownies, is og vaffler alla Ranveig:) wow for et koneemne..slå til gutter:)he he..det var digg...var så utrolig mett da jeg gikk for å legge meg...Ellers så chillet jeg i 5te..var konge det...Maren og Loff var nå ganske så glade i hverandre..ihvertfall Maren da..men i et øyeblikk ( som jeg fikk på bilde) så Loff kjempe forelsket ut...hadde jeg visst hvordan jeg la inn bilder hadde dere fått sett..men men...synd for dere:)

ellers så hadde jeg glemt å skrive om en ting som skjedde her om dagen, takk for påminnelsen Jan Egil;)..Jeg våknet en morgen av at alarmen på mobilen gikk av..Jeg hadde vist en avtale..mobilen peep mye tidligere en vanlig ..så jeg skjønnte ingenting..men men..poenget er at det som stod var "dra ut tampongen"..rareste oppvåkningen jeg har fått.he he..ble helt satt ut..he he...som dere som kjenner Jan Egil sikkert allerede har funnet ut, er at ja, det var han som var synderen..he he..konge det Jan Egil.. ;)

Ranveig derimot hadde skrevet avtale neste morgen til normal ståopptid..kjempe søt:) thanks girl! you'r the best!!

det var vel det..kommer ikke på mer jeg...så ingen filmer i går..noe nytt;)

Thats all folks:)

4 kommentarer:

christel sa...

hehe..endelig fekk du klart å skrive din lille storry med tampong- alarmen;) skjønna godt at du blei satt ut..ikkje akkurat bombe at det va jan egil som hadde leika sj litt... men...tonje...du e so utrulig fin og ærlig!!! ej trukje ej hadde turt å sagt ka ej meinte om ditta sexgreierne...! ej e heilt enig, og du va vertfall på go vei t å få ut nåkke fornuftig t ho damå...kan hende du gjor sånn at ho fekk nåkke å tenke på i det minste..men ditta gøttset du hadde der, det står ej dej i stor respekt av! Du e so good å ver med...visst det e nåkke, so sei du frå:) I LOVE YOU!!! elska sånne ærlige folk som du e Tonje...

Anonym sa...

Imponerende! E hadde bare daua av latter heile oppholde e, i allfall viss dissa to va representative for forsamlinga...

Andreas sa...

Kongesaker at du turde å hive deg utpå med evangelisering og sånt.. Hadde en kanonsmell i dag jeg og, men men.. :)

Det er fryktelig når en har det utgangspunktet der med at folk legger ut, istedenfor at det er du som sier "Har du lyst på gratis kaffe"..

Keep fishing!

A.

Anonym sa...

Hei Tonje...
Nå skrive eg for første gongen inne på din blogg. kjekt. Vett kje heilt om du kom så heldig ut av den situasjonen med sex, men d e lov. Men du satte nok noge igjen sjå na.. "Dra ut tampongen"