BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag, november 16, 2006

Tulluan trenger misjonærer:)

Var knall trøtt da jeg stod opp i går...Følte meg som en zombie..Og gjett hva vi skulle ha i gymmen....SPINNING!!...Trodde jeg skulle dø...Hadde jo så vondt i rompen i tillegg til at kreftene ikke eksisterte...DØD...he he...men men jeg overlevde...hadde det faktisk litt gøy..men merket det godt i kroppen ..:)Sang på møtet...følte det gikk rett i dass...men var jo Gud jeg sang til så...off var så sykt nervøs..trodde jeg skulle besvime..men men...en opplevelse:)Som vanlig Chillet jeg hos Ranveig...Leste se og hør og greier:) he he..Der står det sinnsykt mye drit...je je..Ser ut som om at jeg ikke har noe mer å skrive..Gjorde liksom ikke så mye..Tulluan er her nå....han trenger misjonærer...Konge...Kanskje jeg skal??heem...får tenke på det...Vet ikke hva jeg skal bli jeg..ender nok som sykepleir eller lærer jeg og...kanskje fysioterapaut??off, noen som har et tips??;M1?? blir nok M1 nesteår uansett...får se...Tulluan "vil du være med å fullføre oppdraget??" Ingen som sier noe..pinlig stillhet....je je...og der var den over for nå er det friminutt:)

snakkes folkens:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan bli lerar i filosofi, for han me har nå e d ikkje akuratt fart i...

Tonje Margrethe sa...

Sweet...kanskje det:)he he..Eller nei...

Andy sa...

kanskje du kan bli noge innen lakseoppdrett?

Tonje Margrethe sa...

ha ha andy..ikke dumt..liker jo å fiske og fisk og sånnt...

Andy sa...

case closed