BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag, november 10, 2006

Brann vant!!!!

Eehm..Nina sølte glovarm te i fanget på meg under infotingen...Det var litt ukult, men men....overlevde..he he:) Har fått meg ny bukse..et svart pølseskinn....:p neida..grei den:)Fikk slippe en del kø på posten...det var jo kult:) I lunchen hev Håkon melken sin ut i "luften", uten å huske at han hadde gjort det..he he.."Gjorde jeg det??Nå??" he he konge...Hadde Aerobic i gymmen...he he...Og jeg suger i det...Seriøst...den filmen som ble laget skal slettest..he he...Ikke det at jeg tar meg selv så høytidelig da... Jeg bare klarer ikke hoppe i takt med mange andre og samtidig gjøre unaturlige bevegelser..Er ikke som alle andre jenter...he he..men men....sånn er det..Så lenge den filmen blir borte så ...he he...følte meg som han instruktøren i gulesider reklamen eller hva det er...helt lost liksom...flaut...je je...BRANN vant 3 - 1 mot rosenborg...he he...skal ikke gni det inn, men det var helig altså...oh man....følte vi fikk tatt litt igjen....særlig når mange tippet at det ble 3 - 0 til rosenborg..he he..:p In your face!!..he he...Kirsti har laget meg blink....Hun er bare så herlig...blir bare gladere og gladere i henne...!! Er så glad i dere hele gjengen min jeg:)Alle dere her på Fjellis og dere hjemme....Takker Gud for dere...Og dere jeg nettopp har blitt kjent med her på Fjellhaug er bare fantastiske mennesker!! wow...blir helt ør...he he Er så glad i dere alle sammen!! Dette har vært en konge kveld...Life is good:) Og til alle dere som skriver oppgave eller leser til tentamen: Lykke til!Det var vel det...kommer ikke på noe mer...kommer sikkert på det når jeg er ferdig å skrive , men sånn er det...God natt og sov godt!!

17 kommentarer:

Andy sa...

...hehe...




:p

Anonym sa...

Å, Vatnedalen min:) Du e nå ei søte ei! No skal ej me vere så kul å lage mej en liten blogg..Kan nå ikkje henge på utsida her:P

Ej me takka Gud for dej, mi skjønne:)

Mariann, sa...

pølseskinn e fint det... men kun på de som kler det... så det va godt du kjøpte deg et!!! Looking good!!!

Tonje Margrethe sa...

Bra du heide på Brann..ble så glad jeg Andy:)det er så konge!!

Tonje Margrethe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
O'Bakken sa...

Vi é lagets tolvte mann! Og mitt hjerte står i Brann!

Johanne sa...

Egentli heie kje eg på verken Branne elle Rosenborg (-bæsj?) men i denne kampen e eg gla Brann vant...
Oppdagte akkurat bloggen din Tonje, kult.. Eg lage ein link eg..=D

Mariann, sa...

Må bare få kommentere bildet a andy... festli frisyre... ligner på pappa då han va ung.. syns du ska anlegge deg ein slik sveis igjen :)

christel sa...

Tonje... du e so utrulig herlig du:) du e flink med ros og å gi oppmuntringa t vennane dine....

- med evig kjærleik har eg elska deg - (Jer 31.3)

Og du veit: ej elska dej på min christel måte;)

Andy sa...

gratulera mæ ny comments rekord! måtte det fortsetta te evig tid..

takk for cred'en mariann

v
e
blogg

Andy sa...

shitt.. tabbe i forrige kommentar... der sko stå blogg-vel på den der standard lev-vel måten.. sjølkritikk

Anonym sa...

Navel andy

Andy sa...

eg tog jo fillen sjølkritikk!

skyt meg e.l

Anonym sa...

Sarajevooo, mange barn som blir forlatt i Sarajevooo..!
Med på duett på søndag formiddagsmøte i misjonssalen eller?

:)

christel sa...

ååååå..... sarajevo... åhvem husker vel ikkje kine ludvigsen som sang den??? Fantastisk. Fikk me nesten t å grine... e med på duett e... kan ta bass stemma:)

Mariann, sa...

oi... det va igrunn e som skreiv forrige kommentar... troooor ikkje christel vil være me å synge...

Tonje Margrethe sa...

Fortesett sånn folkens!!!Konge med mange comment...ble så glad...er helt med på den duetten du:phe he...konge!!Og ja andy håret ditt var konge....og ja heia brann!!