BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag, november 24, 2006

BIF tur :( .......(onsdag og torsdag)



BIF turer er noe av det verste jeg vet...er vist ikke noe særlig friluftslivs menneske...je je..helt oki altså...kan godt dra...men liker sengen min best....Vi dro ihvertfall til Holmenkollen kl 9 om morningen...og så satte vi opp lavoer i det øsende pøsende regnet...kaldt og guffent...deretter var det sporløp...helt oki...håper vi vant....og så var det lunsj...deretter var det stafetter....BIF 2 tapte første..noe drit..men men...og mitt lag tapte den andre staffetten så det sang....skulle klatre i noe taugreier...fikk i straff å mime for de andre...pinlig..godt jeg ikke tar meg selv så høytidelig...Frode sten er ikke den letteste å mime...je je....også hadde vi en stafett til...tungt å springe i fjellsko..taperne måtte holde en konsert for resten med solosang og greier..David var klart en slager:)

Så var det wok til middag...ble brent...æsj...heem...vottene mine var for våte til å ha på...mest av alt ville jeg bare legge meg..helt utslitt:p men nei...vi hadde ikke preseninger så...og Arne som skulle kjøpe, måtte på generalprøve med koret sitt først og kom ikke før i ti tiden...så jeg og resten hang på do for ikke å fryse ihjel....Kirsti og meg satt på hver vår doskål med hodet mot veggen og halvsov...ble nå tørre og varme...Peri lurte på om vi skulle dra hjem å campe i BIFklasserommet pga stormen...men vi tøffe biffere ble igjen...jeg stemte for begge...dret i det liksom...men koselig kveld med grimasebilder og terningspill...koselig faktisk:) Som vanlig tapte jeg..

Deretter la vi oss...skulle bli deilig tenkte jeg, men nei..luen på lavoen var av og det pøste ned regn...rett på meg.....Espen oig Mike....var knall snille og prøvde å fikse det...det ble bedre...nå kom det heller store dråper i hodet mitt...en og en...tipp, tapp....holdt på å bli gal...så jeg snudde meg...dda ble etterhvert fotenden min bløt....kjipt...så la jeg meg i fosterstilling og dum som jeg er la jeg meg oppå den våte fotenden....ble enda våtere....fikk ikke sove....Ingjerd hadde fortalt litt fra fritt villt...jeg kom til å høre ekkle lyder in deg sykt mørke, tåkete natten....så jeg var våt, kald og litt redd...men for all del...BIF tur er ikke så ille jeg vil ha det til...men tror ikke jeg er noe friluftsmenneske... prøvde å varme meg på Espen iuten hell og Kirsti bare tok min varme så...je je...vi våknet i halv 11 tiden og gikk på do for å varme oss...deilig...og deretter var det havregrøt...tingen er at noen har tatt feil spiseting/boks...de tok min...og jeg satt der uten..alltid blir mine ting borte...rart jeg missliker friluftsliv?...ihvertfall når det er overnatting...heldigvis skulle vi bare sove her en natt....vi pakket alt og dro hjem...herlig....

Etter turen var det rett i dusjen...gudd..... og deretter ingenting....bare chillet rundt hele dagen...og spille biliard...tapte hver gang...untatt når Hanne jukset...hehe..bra gjort Hanne...:)...det var vel den dagen....

5 kommentarer:

Ingar T. Hauge sa...

Vått må det i hvert fall ha vært.

Velkommen tilbake:-)

Johanne sa...

bler bare merr å merr gla i BSS... Sjøl om d regna va me tørre å varme inne på stortinget å fredssentere.. =)

Anonym sa...

ser for me oss om nokre år: telefonen din ringer når du ligger på ei strand i syden.. då kan du vite at det sikkert berre e eg som ringe fra alpane for å sei korr digg det e med regn, snø og friluftsliv.. e i fjellet, du på ei strand på rhodos.. kan bli gøy;) så får vi heller møtast når feriane våre e over, og begge skal tilbake til afrika for å misjonere.. KONGE:)

Andy sa...

lenge leve holdningen din te BIF-turane. Godt å ha nogen som føre arven videre!

Tonje Margrethe sa...

Ingis: Takk:)

Johanne: BIF er best..sånn er det bare;)

Ranveig: Er så med..bare det at jeg digger å stå på ski...så det kan heller være sånn....jeg kan gjøre begge alternativene mens du ligger i lavo i skogen en stormdag??

Andy: Godt å høre at andre tenker likt:) Gudd:)