BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lørdag, november 25, 2006

Jentekveld..ihvertfall nesten:)

deilig å sove helt til Chapel...var så utrolig trøtt etter turen..Fant ut at jeg skulle rydde i skapet mitt og under sengen...ikke lurt...rommet mitt var helt bombet en stund og det tok meg nesten hele dagen å rydde igjen..men nå er det fint her...overalt:) Deretter tok Ranveig, Kirsti og jeg turen bort til Christel og de..Vi så "dagboken"...tror det er en av verdens beste filmer...og det bare kunne vært sånn i virkeligheten...Ranveig og Ragnhild ville hele tiden få frem at dette var usannsynlig og kjedelig...oki...hvem synes det er kjedelig å ro med en herlig gutt på stille sjø under masse trær i vannet og fullt av svaner???? heem...je je..de er nå to super herlige jenter forde.....love them!!og så kom Andy Chris og Bernt på besøk...var kjempekoselig...stemningen var ikke akkurat den beste i og med at vi nettopp hadde sett dagboken og var triste....men men....tror de overlevde...så kom hanne...konge:)...det var den kvelden....
Litt bilder fra kvelden:






















5 kommentarer:

Anonym sa...

unskyld at vi ødela filmen, men den e faktisk ikkje sannsynlig.. blir berre "klein" av sånne filmer, lenge leve skyting, mord og blod! Koffor vart dokke trist i grunn, trudde den endte bra e? Jaja, satse på en action film neste gang? The saw, eller nokke anna?
snakkes tonje, og e er glad i deg også, sjølv om filmsmaken er forskjellig;)

Andy sa...

Sjølsagt øvelevde me! me fekk jo tross alt kaffi! Vil ellers retta enn takk te Ranveig og Ragnhild som tok på seg oppgaven vår, når me ikkje rakk filmen sjøl.

Lev vel

-Andy-

Anonym sa...

en ska leite lenge etter en film som "the notebook"... Takk for en fin kveld jente:)

Anonym sa...

Kan me sjå mulholland drive neste gang?

Tonje Margrethe sa...

Ranveig: Chill...alt er bra:) alltid konge å henge med deg:)

Andy: bra:)

Mariann: Så enig...knall film...må sees igjen snart:)

Chris: He he...tror ikke jeg kommer til å se den igjen nei..selv om jeg anbefaler alle å se den..:)Du får se den med Oli:)Ryktene sier han liker den..men er imot rykter..så der gikk jeg vist litt imot meg selv..je je