BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

søndag, november 05, 2006

Syk.......

I dag var jeg syk i begynnelsen av dagen, men er mye bedre nå..Herlig! Har nettopp kommet hjem fra Christel og co...Utrolig bra jenter. Skjønner ikke at alle er single... Kom igjen gutter..Her har dere virkelig gått glipp av noe! Uansett, var knall kos:) Gleder meg til "the notebook" party....det blir bra:) Ellers i dag var det kjekt å ha M1 og M2 tilbake! Ikke det samme uten dere...Og så har jeg sett en film som heter "Click" i dag...Rar og kjedelig i begynnelsen, men slutten gjorde den verd det...Skikkelig jente film...koselig det..ble nok litt grining på oss jenter ja:P....Oi, nå ble det mye filmer her...så begynnelsen på "Elisabethtow" i går...kjedelig...sovnet jeg..men film musikken er topp!..livet mitt går ut på mer en filmer altså:P..he he je je..Dere får ha en fin natt!

2 kommentarer:

Tonje Margrethe sa...

Ble litt rotette dette men klokken er tolv og jeg klarer ikke helt å tenke etter det:Pmen je je..sånn er det...

Anonym sa...

Film film film;o)
Du e tydeligvis gla i d...

Tippe du e gira på å sjå masse film på grunn av mulholland drive...

Kjempefilm:o)