BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag, november 24, 2006

Tirsdag...

Husker faktisk svært lite av det som skjedde....var sikkert kos:) brannalarmen gikk og jeg husker jo selvfølgelig ikke hvem so,m bor i gangen min...sprang ut og talte rom...til ingen nytte det var falsk alarm....jeg skulle ikke opp før en time senere så der var ganske så frustrerende...vi hadde masse leker i gymmen, allidrett med Tove..knallis:) Hun var flink..Gruer meg til neste tirsdag..for jeg skal ha allidrett da...har ikke peiling på sånn...så ja...noenn som har noen forslag til opplegg..mottas med STOR takk...hva er kjekt?? og deretter husker jeg ingenting...he he..sånn går det når en ikke oppdaterer bloggen hver morgen:p:)

2 kommentarer:

Andy sa...

så flott. Fotball i allidrett!

Tonje Margrethe sa...

Takk Andy:)Skal ta med fotball:)